Foto: Kaufland
Karlovy Vary

ČR - Společnost Kaufland dlouhodobě podporuje hokej a nezapomíná při tom ani na děti a mládež. Věří totiž, že právě pohyb, zdravý životní styl a týmová spolupráce jsou pro jejich rozvoj klíčové. Už potřetí proto spouští projekt Puky pomáhají, který je zaměřený na podporu hokejových klubů v regionech. I letos budou o rozdělení financí rozhodovat zákazníci. V období od 24. září do 4. listopadu 2025 tak mohou svými hlasy určit, které kluby si mezi sebou rozdělí celkem 11,5 milionu korun.

Smyslem projektu je poskytnout dětem lepší podmínky pro hraní hokeje a zároveň podpořit hodnoty, které sport přináší – radost z pohybu, respekt k ostatním a férovou hru. Finanční prostředky pomohou klubům pokrýt náklady na mzdy trenérů, nákup nových dresů, výbavy a také na zajištění zdravé výživy pro mladé hráče. Na vítězné kluby pak čeká účast na turnajích, které se uskuteční na jaře.

„Hokej patří k českému národu a jeho budoucnost leží ve výchově mladých talentů. Proto je pro nás důležité podporovat mládežnické kluby přímo v regionech. Projekt Puky pomáhají nám umožňuje zapojit do podpory i naše zákazníky. Společně tak pomáháme malým hokejistům v klubech zajistit lepší podmínky pro jejich rozvoj,“ říká Monika Bečvářová, jednatelka společnosti Kaufland. 

Třetí ročník projektu přináší několik novinek, které zákazníkům hlasování usnadní a zároveň do kampaně zapojí nové formy podpory. Poprvé mohou lidé například hlasovat i digitálně na samoobslužných pokladnách. Počet soutěžních regionů byl snížen na jednadvacet, což celý systém zpřehledňuje. 

Kampaň a celý projekt od svého začátku podporuje „zlatý“ hokejista Radko Gudas, který se letos rozhodl zapojit i svou dceru Týnku Gudas. Temperamentní holčička s velkým talentem na moderování účinkuje nejen v hlavním TV spotu, ale i v doprovodné komunikaci na online kanálech. Fanoušci zámořského hokeje ji znají jako reportérku z Anaheimu, kde pravidelně vytváří obsah s hráči, který hokejovou komunitu baví. Novou posilou kampaně je také reprezentační brankář Lukáš Dostál, který patří k nejtalentovanějším českým hráčům současnosti.

Jednoduché hlasování v prodejnách i aplikaci

Hlasování v kampani probíhá podle jasně stanovených pravidel. Celkem 104 klubů s přidělenou prodejnou Kaufland je rozděleno do 21 regionů, kde mezi sebou soutěží ve skupinách po čtyřech až pěti týmech. Zákazníci mohou svůj hlas odevzdat přímo v prodejně – za každý nákup nad 300 Kč získají hlasovací puk, který vhodí do tubusu vybraného klubu. Z každého regionu vzejdou tři vítězné týmy, které si odnesou hodnotné ceny.

Kaufland v rámci svého projektu pokračuje v podpoře i pro kluby z měst, kde Kaufland nemá prodejnu či je příliš vzdálen. Tyto kluby se nyní zapojí netradičně – místo online hlasování budou pracovat na dvou speciálních miniprojektech. První se zaměří na metodiku náborů, druhý, kreativní úkol, se věnuje tématu zdravé výživy.

Do projektu jsou zahrnuty i mládežnické organizace extraligových klubů, které zákazníci mohou podpořit prostřednictvím partnerských kuponů v aplikaci Kaufland a prostředí Kaufland Card. Za každý nákup nad 300 Kč pak tým získá bod.

Stejně jako v předchozích letech bude kampaň doprovázena silnou mediální podporou. Vzniknou také regionální články, které pomohou klubům získat více hlasů, projekt se objeví na marketingových i zpravodajských webech a bude podpořen i influencery.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru